خرید طلایاب تصویری,فلزیاب تصویری,فلزیاب هیرکان 09190273600

خرید طلایاب تصویری,فلزیاب تصویری,فلزیاب هیرکان 09190273600

فروش برترین و پیشرفته ترین دستگاه های اورجینال معدن یاب ،طلا یاب ، فلزیاب ،حفره یاب، .مشاوره و خدمات در سراسر کشور 09190273600
خرید طلایاب تصویری,فلزیاب تصویری,فلزیاب هیرکان 09190273600

خرید طلایاب تصویری,فلزیاب تصویری,فلزیاب هیرکان 09190273600

فروش برترین و پیشرفته ترین دستگاه های اورجینال معدن یاب ،طلا یاب ، فلزیاب ،حفره یاب، .مشاوره و خدمات در سراسر کشور 09190273600

OKM Geoseeker Waterfinder و حفره شناسایی

OKM Geoseeker Waterfinder و حفره شناسایی


آیا شما به دنبال منابع آب زیرزمینی یا حفره های پنهانی به عمق 250 متر (820 فوت) هستید؟ 
GeoSeeker یک آشکارساز آب و حفره حرفه ای جیوالکتریک است که مقاومت خاک را تعیین می کند و ارزش های اندازه گیری شده را در گرافیک 3D حساس نشان می دهد. این یک آشکارساز ژئوالکتریک همراه و آسان برای استفاده و توسعه و تولید در آلمان است.

GeoSeeker با استفاده از روش اندازه گیری ژئوالکتریک بر اساس روش Schlumberger، که مقاومت زمین را اندازه گیری می کند. بر اساس این مقاومت خاک، آشکارساز می تواند آبخوان های زیرزمینی، آبخوان ها و سطوح آب زیرزمینی و همچنین حفره هایی مانند غار ها، تونل ها، اتاق ها و غیره را پیدا کند.

اجزای الکترونیکی GeoSeekers به ​​طور کامل توسط یک Tablet PC مدرن کنترل می شود. تمام دستورات و نتایج اندازه گیری از طریق Wi-Fi منتقل می شود. با استفاده از نرم افزار پیش نصب شده، می توانید یکی از روش های اندازه گیری زیر را انتخاب کنید:

  • اندازه گیری فعال (دقیق)

    با استفاده از این اندازه گیری، دو الکترود برق را به زمین می برند. دو الکترود دیگر کاهش قطر ولتاژ را در نقاط خاص اندازه گیری می کنند تا مقاومت خاک را تعیین کنند. این روش اندازه گیری برای شناسایی منابع آب زیرزمینی، حفره های پنهان یا لایه های مانع در زمین استفاده می شود. در اندازه گیری های فعال می توانید محدوده عمق فردی را تعیین کنید که مقدار اندازه گیری شده آن تعیین می شود. آنها عمق شروع و پایان را بین 5 متر (16 فوت) و 250 متر (820 پا) تنظیم می کنند.

  • اندازه گیری فعال (سریع)

    این نوع اندازه گیری یک نسخه سریع اندازه گیری دقیق است. این جریان الکتریکی به زمین تزریق برای اندازه گیری افت ولتاژ و تعیین مقاومت مخصوص خاک در اینجا.

  • اندازه گیری غیر فعال

    در طول اندازه گیری غیر فعال، GeoSeeker از دو الکترود برای اندازه گیری ولتاژ طبیعی طبیعی استفاده می کند (هیچ جریان در زمین آزاد نمی شود). این حالت برای تشخیص آب در حال اجرا در زیر زمین استفاده می شود.

رابط کاربری گرافیکی GeoSeeker در زبان های زیر موجود است:

  • آلمانی
  • انگلیسی
  • فرانسه
  • پارسی
  • ایتالیایی
  • ؟؟؟؟
  • Ελληνικ؟
  • پارسی
  • .
  • P ؟؟؟؟؟؟
  • هلند
  • ؟؟؟؟؟

نرم افزار کاربردی از GeoSeekers فراهم می کند دستورالعمل ساده گام به گام در دسترس برای انجام یک اندازه گیری کامل می باشد. به سادگی این دستورالعمل تصویری تا اندازه گیری خود را تمام شده است دنبال کنید. یک نمایش گرافیکی 3D است و سپس محاسبه و نمایش داده شده بر روی صفحه قرص PC از داده های اندازه گیری. برخی از تنظیمات رنگ در دسترس به نمایندگی های گرافیکی زیرزمینی منابع آب، سفره های آب و آب (نشان داده شده در رنگ های مایل به آبی) و همچنین برای بهینه سازی حفره ها، غارها، تونل ها، اتاقهای یا لایه مانع هستند (نشان داده شده در رنگ های مایل به قرمز).

الکترونیک اندازه گیری GeoSeekers در مورد Peli مقاوم در برابر ضد آب و مقاوم در برابر نصب است. بنابراین، تجهیزات خود را به خوبی محافظت کرده و همیشه آماده حمل و نقل هستند.

مشخصات زیر ارزش های متوسط ​​می باشد. انحرافات کوچک ممکن است در طول عملیات.

کنترل کننده (واحد دریافتی)

ابعاد (H x W x D) 130 x 270 x 110 mm
وزن 0.6 کیلوگرم
وزن (با طبل کابل و باتری) 2.1 کیلوگرم
منبع تغذیه (8 باطری AA) 8 - 14 VDC
زمان کارکرد (با باتری های شارژ شده) دقیقه 16 ساعت
زمان شارژ (با باطری های خالی) به طور معمول 3 ساعت، حداکثر 5 ساعت
ورودی (برای شارژر)  12VDC، 1.5A
CPU 80 MHz Cortex M3
ADC 16 بیت
ارتباط با رایانه لوحی نقطه دسترسی WLAN، باند 2.4 گیگاهرتزی، کانال 6، WPA2
ارتباط با جعبه برق باند 2.4 گیگاهرتزی، بر اساس تقاضا، اختصاصی
محدوده اندازه گیری (دیفرانسیل) -1400 تا +1400 مگاوات
مقاومت ورودی (استاتیک) حدود 12 مگاوات است
نرخ نمونه برداری داده 4096 هرتز (64 بار بیش از نمونه برداری از 512 اندازه گیری شده)
زمان اندازه گیری در هر نقطه اندازه گیری دقیقه 16 ثانیه

 

جعبه برق (واحد انتقال)

ابعاد (H x W x D) 230 x 550 x 360 میلی متر
وزن 15.8 کیلوگرم
وزن (با الکترود) 18 کیلوگرم
منبع تغذیه داخلی باتری های سرب ژل (2 × 12 و 10 آ)
تولید حداکثر. 390 V، 0.5 A، 20 W
زمان کارکرد (حداقل. حدود 100 ساعت
زمان کارکرد (قدرت متوسط) حدود 40 ساعت
زمان کارکرد (حداکثر حدود 8 ساعت
زمان شارژ حداکثر. 8 ساعت
ورودی (برای شارژر) 24 VDC، 2 A
ارتباط با کنترل کننده باند 2.4 گیگاهرتزی، بر اساس تقاضا، اختصاصی

 

الکترود

ابعاد (L x W x D) 440 x 120 x 35 میلی متر
وزن 0.52 کیلوگرم

 

طبل کابل برق (Ø 290 میلیمتر)

ابعاد (H x W x D) 360 * 290 * 200 میلیمتر
وزن 6.5 کیلوگرم
طول کابل 255 متر
علائم 15

 

درامز کابل تنش (Ø 120 میلیمتر)

ابعاد (H x W x D) 120 × 120 × 45 میلیمتر
وزن 0.65 کیلوگرم
طول کابل 26 متر
علائم





25

Minelab Gold Monster 1000


Minelab Gold Monster 1000


مونلاب طلای هیولای حرفه ای عمیق جستجوی فلز آشکارساز به طور خاص برای معدن طلا طراحی شده است. این آشکارساز فلزی می تواند حتی کوچکترین قطعات طلا و اشیاء طلایی را تشخیص دهد، محدوده عمق آن تقریبا بی نظیر است. علاوه بر طلا، شما همچنین می توانید اشیاء نقره، سکه، عتیقه جات، اشیاء مس، جواهرات و غیره را با هیولا طلا پیدا کنید. این باعث می شود این آشکارساز یک آشکارساز فلزی ایده آل برای گنجینه شکارچیان، باستان شناسان و علاقمندان باشد. این هیولا طلایی با حساسیت خود را Kleinteil را متقاعد می کند.

این آشکارسازترین آشکارساز خورشیدی طلای کاربر در محدوده ما است. بعید است که شما یک آشکارساز پیدا کنید که بسیار آسان است و هنوز هم چنین عملکرد جستجوی عالی دارد. این آشکارساز می تواند هر دو کوچکترین قطعات طلای و اشیای طلایی را شناسایی کند و همچنین در محدوده دشوار زمین عمق زیادی دارد. این آشکارساز به طور خاص برای آگهی های طلا در آفریقا، آمریکای جنوبی و استرالیا طراحی شده است. در این مناطق، ذخایر طلای طبیعی زیادی وجود دارد که انتظار می رود کشف شود. این کتاب در بسیاری از زبانها به عنوان مثال: انگلیسی، فرانسوی، عربی، اسپانیایی، پرتغالی در دسترس است. مزیت بزرگ این آشکارساز اینست که می توان آن را هر فردی، حتی بدون آموزش، مانند افراد جهان سوم استفاده کرد.

طلای هیولا 1000 به طور کامل کار می کند. این به طوری ساخته شده است که شما به سادگی می توانید زبان را انتخاب کنید و شروع به کار مستقیم با جستجو - تنظیمات کف به طور خودکار توسط آشکارساز انجام می شود. این باعث می شود که Minelab Gold Monster 1000 یک آشکارساز جهانی باشد که به لطف ناوبری منو ساده، یک آشکارساز برای همه را فراهم می کند.

 

این بسته شامل 2 کویل است که یکی از آنها ضد آب است. دیگر کویل دوبل نسبتا جمع و جور است، بنابراین شما می توانید آن را به خوبی بین سنگ ها استفاده کنید. بنابراین، طلای هیولا 1000 یک طیف آشکارساز همه جانبه است که به هر زمین تطبیق می شود. آن را با حساسیت بالا نسبت به قطعات طلا و طلا مشخص می کند. این از طریق فن آوری جدید VLF، که ترکیبی از اجزای آنالوگ و دیجیتال در آشکارساز است، به دست می آید.

 

زمین تعادلآشتی خاک می گیرد به طور کامل به صورت خودکار، پس از هیولا طلا به طور خودکار سازگار به شرایط زمین غالب - آیا بیابان و یا جنگل های انبوه. 

طلا هیولا 1000 دستگاه طلا با یک باتری لیتیوم یون عرضه شده، با هر دو یک شارژر استاندارد برای سوکت، و همچنین به عنوان یک شارژر برای ماشین، بنابراین شما می توانید یک باتری اتومبیل آن را به راحتی شارژ اگر هیچ عرضه برق در دسترس است. محفظه باتری جایگزین برای ذخیره سازی طولانی تر است. شما می توانید این کار را انجام دهید و آن را در کنار آن قرار دهید تا باتری ها نتوانند نشت کنند.

مونتاژآشکارساز فلزی را می توان به 3 بخش اتصال، آستر، واحد الکترونیک و کویل جستجو، به طوری که شما می توانید آن را به خوبی در ماشین قرار داده است.

اطلاعات تکنیکی

تحویل

  • کویل جستجو:
    • ضد آب D-coil: 25 cm x 15 cm x 1 cm 
    • ضد آب دوقلو D: 13 سانتی متر x 5 سانتی متر x 1 سانتی متر
  • Minelab Gold Monster 1000: جعبه الکترونیک، دستبند، 3 تکه، اتصال کشویی
  • هدفون مینال (3.5 میلیمتر / 1/8)
  • کابل شارژ با آداپتورهای مختلف برای هر سوکت
  • شارژر باتری اتومبیل
  • مراحل اول راهنمایی
  • آداپتور شفت جهانی
  • دستورالعمل های عملیاتی



ردیاب و شعاع زن بلک هانتر BLACK HUNTER

ردیاب و شعاع زن بلک هانتر  BLACK HUNTER


نسل سوم و آخرین مدل از دستگاهای شرکت دیپ فایندرز که حاصل چند سال تحقیق در زمینه دستگاه های دوربرد آشکارساز فلزات و عناصر توسط مهندسان خبره این شرکت میباشد بلک هانتر نام دارد .

بلک هانتر

 

در این دستگاه با بهره گیری از جدیدترین روش ها و به کارگیری جدیدترین قطعات توانسته اند منحصربه فرد ترین آشکارساز دوربرد را روانه بازار کنند.عمق نفوذ بالا و شعاع عملکرد خیره کننده این دستگاه این آشکار ساز را به وسیله ای مطمن برای کاووشگران تبدیل کرده است.در این دستگاه از 4 فیلتر حذف ذرات و 6 فیلتر حذف تشابهات استفاده شده است .قسمت مینرال الیمینیشن این دستگاه نسبت به دستگاه های دیگراین شرکت بسیار قدرتمندتر شده است که این قابلیت این دستگاهی را نسبت به دستگاهی قبلی این شرکت برتری داده است.یکی دیگر از مزایای جدید و فوق العاده موثر این دستگاه در مقایسه با دستگاهای دیگر بخش فرکانس آزاد میباشد.دستگاه در حالت کلی با 4 فرکانس پیش فرض قابل استفاده است اما در بخش فرکانس آزاد شما میتوانید طیف وسیعی از فرکانس ها را به صورت دلخواه و با دقت بسیار بالا وارد کنید و اهداف مورد نظرتان جستجو کنید که این عملکرد را در هیچ یک از دستگاهای شرکتهای دیگر نمیتوان یافت.

بلک هانتر

اهداف قدیمی به خاک سپرده شده به آسانی توسط این دستگاه آشکار میشوند .به شما اطمینان میدهیم که با کمک این دستگاه میتوانید به اهداف پنهان شده در دوردستها و اعماق دست یابید و نقطه هدف و عمق هدف و حتی وزن هدف را اندازه گیری نمایید.
مزایای دستگاه:
عمق نفوذ 75متر و شعاع عملکرد 10 کیلومتر
استفاده از جدیدترین تکنیک میکروپرسسور برای ایجاد سیگنال
تولید فرکانس با دقت یک هزارم هرتز
استفاده از 4 فیلتر حذف ذرات
استفاده از6 فیلتر حذف تشابهات
استفاده از سیستم قدرتمند مینرال الیمینیشن
بخش فرکانس باز برای وارد کردن هر نوع فرکانس مورد نظر
محدوده فرکانسی بخش آزاد از0 هرتز تا 30000هرتزبا دقت یک هزارم هرتز
استفاده از گراندبالانس دیجیتال
استفاده از باتری لیتیوم آیون با مدت زمان کارکرد20ساعت
باکس ضد آب و ضد ضربه
استفاده از آنتن های جداشونده برای استفاده آسانتر کاربر
دفترچه راهنما
دو سال گارانتی




آشکارساز فلز Metelab CTX 3030


آشکارساز فلز Metelab CTX 3030
 

چندرسانه ای با یکپارچه GPS و گزینه های صوتی بی سیم در باریک و ضد آب (با توجه به IP67) تا 3 متر!

شما جستجو می کنید و صفحه نمایش آشکارساز تمام اطلاعات مورد  نیاز برای پیدا کردن گنجینه های بیشتر را نشان می دهد - شما هیچ چیز را از دست نخواهید داد! با صفحه نمایش رنگی، اعداد آهن و هدایت، شاخص عمق عددی و رشته حساسیت شما فرصت های بهتر برای کسانی در حال حاضر مکان های جستجو شده و یا در مناطق با بسیاری از آشغال در گنجینه خوبی پنهان است.

ویژگی های کلیدی مونلاب CTX3030 فلزیاب

  • فلش آشکارساز فرکانس FBS 2
  • ضد آب به عمق 3 متر
  • صفحه نمایش منو 9 زبان شامل زبان آلمانی است
  • با کیفیت خوب MINELAB، طراحی ارگونومیک
  • ناوبری GPS داخلی با تنظیم از طریق نرم افزار xChange2 (شامل کابل USB)
  • در ترکیب با نقشه های گوگل شما می توانید ماجراهای خود را مستند و طراحی تنظیمات دستگاه در کامپیوتر و انتقال آنها به آشکارساز.
  • ماژول بی سیم WM 10 برای خروجی صدا و اتصال هدفون
  • عملکرد عمق کامل و تبعیض فلز در انواع ALL خاک! مناسب برای همه مناطق جستجو
  • ال سی دی کامل رنگی Minelab UW CTX 3030 نشان می دهد که اطلاعات دقیق بیشتری نسبت به سایر محصولات موجود در بازار موجود است و اجازه می دهد تا تمایز بسیار بهتر

FBS 2
Multi-frequency استفاده از انتقال داده های چند فرکانسی و ارتباطات داده ها با سنسور تا آشکارساز برای پیدا کردن اهداف بیشتری در شرایط زمین متغیر است.

GPSIGPS ایدز اجازه می دهد برانگیخت پروب را به حرکت به یک نقطه خاص و علامت گذاری مکان های جالب در طول مسیر آن است. CTX 3030 نیاز به یک گوشی GPS جداگانه را از بین می برد. در حال حاضر با استفاده از فناوری GPSi و برنامه XChange 2 امکان کنترل، ذخیره سازی و نقشه برداری وجود دارد. جهان کشف شما اکنون می تواند به راحتی بر روی کامپیوتر مدیریت شود. با XChange 2 شما می توانید ترکیبی از یافته ها، آشکارساز و اطلاعات موقعیت را ذخیره و بازیابی کنید. این اطلاعات همچنین می توانید در Google Maps مشاهده کنید. هرگز امتحان اکسپدیشن های اکسپلورر و برنامه شکار گنج بعدی شما را آسان نکرده اید

XChange 2با اتصال CTX 3030 به XChange 2، می توانید اطلاعات WayPoints، FindPoints و GeoHunts خود را از طریق رایانه خود منتقل کنید (برای دیدن نقشه های Google نیاز به اتصال به اینترنت وجود دارد). تمام اطلاعات کشف شخصی شما به صورت محلی و ایمن بر روی کامپیوتر شما ذخیره می شود و از طریق اینترنت به اشخاص ثالث در دسترس نمی باشد.

  • نظرات و عکس ها را به اکتشافات و / یا جستجو های خود اضافه کنید. داده های کشف مهم در حال حاضر می تواند در یک مکان مرکزی از طریق یک برنامه PC تک ذخیره شود.
  • شما می توانید انواع هدف را طبقه بندی کنید، رنگ آنها را بر روی کارت های خود قرار دهید و آنها را در پوشه های مجموعه مرتب کنید. شما می توانید یک پایگاه داده نامحدود از دادههای کشف شده خود برای استفاده بعدی ایجاد کنید.
  • WayPoints جدید برای ناوبری در جستجوی مکان های جالب جدید ایجاد کنید.
  • ویرایش، نامگذاری و دانلود یافته ها، تنظیمات آشکارساز، و اطلاعات موقعیت مکانی روی CTX 3030 خود را برای پشتیبانی بعدی جستجوی خود پشتیبانی کنید. همهچیز بودن XChange 2 مرزها را نمی داند، بلکه تخیل شماست. ادامه برنامه توسعه بازی خود را دنبال کنید، مسیرهای گنجینه فعلی را دنبال کنید و مکان های بالقوه گنج را شناسایی کنید. شما همچنین می توانید تنظیمات آشکارساز مورد علاقه خود را به اشتراک بگذارید و اکتشافات جالبی را برای دوستانتان در دسترس قرار دهید. با XChange 2 شما فرصت های جدید برای سفرهای شکارچی گنج را کشف می کنید.

ضد آببا استفاده از این آشکارساز فلزی همه کاره شما می توانید هر چیزی را 
کاوش کنید. CTX 3030 ضد آب تا 3 متر است، بنابراین شما می توانید شکار گنج در زمین و در آب را بروید.

بهینه فکو تبعیضبا وضوح هدف برای آهن (Fe) و هدایت (شرکت) و قابل تنظیم پروفایل تن ID، بهتر تشخیص اهداف مورد نظر خود و چشم پوشی از اهداف دیگر است. ردیابی هدف و جداسازی هدف به شما این امکان را می دهد تا همزمان چندین هدف را شناسایی کرده و نتایج جستجوی دقیق را دریافت کنید.

زبان های مختلفشما می توانید از زبان های مختلف منو انتخاب کنید: انگلیسی، فرانسوی، آلمانی، ایتالیایی، لهستانی، پرتغالی، روسی، اسپانیایی یا ترکی.

صدا بی سیمشما همچنین می توانید از آشکارساز بدون هدفون متصل استفاده کنید. با استفاده از ماژول بی سیم WM10 می توانید از بلندگوی داخلی، هدست های عرضه شده یا هدفون های خود استفاده کنید.

طراحی ارگونومیک طراحیبسیار متعادل است؛ وزن این باتری به طور کامل در پشت دستگیره قرار دارد و در نتیجه امکان نگهداشتن راحت را فراهم می آورد. آشکارساز می تواند به طور کامل به نیازهای شما سفارشی شود.

اطلاعات تکنیکی:

  • آشکارساز فلز چند ضلعی
  • تمایز FeCo (آهن)
  • GPS یکپارچه
  • گزینه های صوتی بی سیم در باریک
  • با کیفیت خوب MINELAB، طراحی ارگونومیک
  • ضد آب (با توجه به IP67) تا 3 متر
  • حالت جستجو  10 طور کامل قابل تنظیم، از جمله پنج مقابل مجموعه ای (سکه، ساحل، آثار، نقره و ضایعات دو گزینه مقصد (عادی و اندازه).
  • الگوی متمایز : 20 کاملا قابل تنظیم (2 در هر حالت جستجو)
  • نوع تبعیض آمیز  تبعیض رنگ بهبود یافته (35 * آهن 50 شرکت = 1750 بخش) ردیابی دقیق، مشخصات تشخیص تن، هدف قرار دادن جدایی (سکه آهن و سکه پایین) قبول / رد مکان نما
  • جبران خسارت زمین  جبران خودکار و کالیبراسیون خودکار زمین
  • فیلتر گسل  خودکار و دستی (11 کانال)
  • صدای Hiss  تنظیم سطح (1 - 50)، تنظیم زمین (1 - 30)
  • حساسیت  خودکار و دستی (1 - 30)
  • نمایشگر  LCD کامل با نور پس زمینه و روشنایی قابل تنظیم (1 - 10)
  • سنسور استاندارد  11 سانتیمتر سنسور D-Smart، ضد آب
  • اتصال PC  Xchange 2 (از طریق USB) سازگار با ویندوز XP، ویستا و 7
  • خروجی های صوتی  بلندگوی داخلی، استاندارد OE اینچ (ضد آب)، جک فردی ضد آب (فقط هدفون های Optional Minelab)
  • صوتی بی سیم (WM10)  بله شامل تحویل
  • هدفون  بله Koss UR 30 (ضد آب نیست) گنجانده شده است
  • باتری (کیت لیتیوم یون): بله همراه با شارژر سریع
  • باتری  بله 8 عدد مجموعه ای از عناصر شامل
  • وزن: 2.3 کیلوگرم، شامل بسته باتری لیتیوم یون

محدوده فعالیت:

  • آشکارساز فلز Metelab CTX 3030
  • باتری + شارژر
  • ماژول باتری Esatz
  • DD Double D سنسور هوشمند جستجو کویل 28cm ضد آب
  • حفاظت سیم پیچ
  • هدفون Koss UR30
  • ماژول بی سیم WM10 برای هدفون
  • راهنمای کاربر آلمانی و انگلیسی
  • نرم افزار Minelab XChange 2 با کابل USB



Makro CF77 سکه یاب

Makro CF77 سکه یاب


CF77

عملکرد عالی در خاک بسیار منرال شده

CF77 به شما اجازه می دهد تا به راحتی طلا، سکه های تک، طلا و جواهر، آثار و دیگر اجناس کوچک را در مناطقی که قبلا شکار نکرده اید شناسایی نکنید. آشکارساز این کار را با ارائه جستجوی پایدار و عمیق در سخت ترین شرایط زمین انجام می دهد.

جستجوی سریع و سریع شناسایی هدف

CF77 به شما اجازه می دهد که اهداف را در عمق بیشتری نسبت به سایر آشکارسازهای سکه و آثار در این رده قرار دهید. لذت بردن از عملکرد صاف و پایدار حتی در سخت ترین شرایط زمین. شما به سرعت متوجه خواهید شد که CF77 مکان هایی را باز می کند که فکر می کنید قبلا کار می کردید. اهداف دیگری را که سایر شکارچیان گنج با سایر دستگاه ها گذرانده اند، کشف کنید.

سکه های COIN و RELIC SEARCH

CF77CF77 دارای 3 کویل های مختلف DD سبک وزن و مقاوم در برابر آب را انتخاب کنید! برای تکمیل بهترین عملکرد، کویل راست را انتخاب کنید. طراحی DD این کویل های جستجو اجازه می دهد تا شما را به عمیق حتی در سخت ترین شرایط زمین جستجو کنید. از کویل های 23 سانتی متر (9 ")، 28 سانتی متر (11") یا 45 سانتی متر (18 ") را انتخاب کنید. کوچکترین کویل جستجو دسترسی آسان به مناطق باریک را با جداسازی هدف مناسب فراهم می کند. کویل متوسط ​​تعادل خوبی از عمق و هدف را فراهم می کند جداسازی بزرگترین جستجوی کویل عمیق ترین جستجو ها را در زمینه های وسیع باز فراهم می کند با سه گزینه ای که می توانید انتخاب کنید، همیشه می توانید بهترین کویل جستجو را برای محیط خود انتخاب کنید بهترین عملکرد در زمینه های مختلف را بدست آورید CF77 ارائه می دهد: از زمین سنگی و شرایط سنگ معدنی به مزرعه مزرعه، سواحل و مناطق ناخالصی پوشیده شده است.

تبعیض نژادی با 3 تن مختلف AUDIO

CF77 می تواند به عمق باور نکردنی برسد در حالیکه هنوز شناسایی هدف کامل و تبعیض بین فلزات را فراهم می کند. طراحی منحصر به فرد می تواند شما را از حفاری غیر ضروری جلوگیری کند با کمک به تمیز کردن بین فلزات غیر آهنی، طلا و فلزات آهنی با سه زنگ صوتی متفاوت.

CF77

IRON AUDIO

CF77 می تواند سیگنال های آهن تولید شده توسط خاک را در مناطقی که به شدت کانی شناخته می شوند را از بین ببرد. یک ویژگی منحصر به فرد صوتی روشن / خاموش به شما اجازه می دهد تا تنها فلزات غیر آهنی را شناسایی کنید، به طوری که صدای هدف را به طور کامل خاموش کنید.

CF77

OPERATION EASY و طراحی ERGONOMIC

CF77 یک آشکارساز فلز کاربر پسند طراحی شده با سهولت استفاده در ذهن است. طراحی هوشمندانه ارگونومیک و کنترلهای ساده، به شما امکان می دهد تمام روز را بدون خستگی شکار کنید. هر دو کاربران متوسط ​​و حرفه ای از طراحی هوشمندانه و عملی بصری قدردانی خواهند کرد.

CF77

طول عمر باتری

CF77 به شما توانایی شکار تمام روز و سپس برخی از آن را می دهد. حالا شما می توانید بدون نگرانی در مورد کم بودن قدرت شکار کنید. CF77 به راحتی می توانست 30 ساعت کار کند.

روش های جستجو

CF77CF77 دارای سه حالت عملیاتی است. GENERAL حالت غیر تبعیض است که حداکثر عمق را فراهم می کند. MODE 1 و MODE 2 یک حالت تبعیض هستند که عملیات صاف و پایدار را در حین فیلتر کردن اهداف ناخواسته انجام می دهد. این حالت ها عملکرد فوق العاده ای را در شرایط بسیار کانی سازی خاک فراهم می کند.